دومین کارگاه طب اسلامی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

در دهه ی آخر صفر حوه نرجس خاتون ناحیه مرکزی دومین کارگاه طب اسلامی را با دعوت از آقای ابروبالا در انتهای خیابان شهیدشعرباف در محله محمودآباد برگزار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۶۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در دهه ی آخر صفر حوه نرجس خاتون ناحیه مرکزی دومین کارگاه طب اسلامی را با دعوت از آقای ابروبالا در انتهای خیابان شهیدشعرباف در محله محمودآباد برگزار کرد.
ابروبالا گفت: هر کسی که در صبح به صورت ناشتا چند دانه مویز بخورد بنده شخصا سلامتی او را تضمین میکنم. مویز خاصیت های فراوانی دارد که اکثر ما از آن غافلیم.17 ماده ضد سرطان ، ضدکبد چرب، ضد پوکی استخوان، ضد پیری، ضد آلزایمر و ضد کم خونی را خداوند در انگور و مویز قرار داده است.
وی افزود: امام صادق (ع) فرموده اند: « کسی که بیست و یک روز پشت سرهم در صبح ناشتا بیست و یک دانه مویز با بیست ویک بسم الله الرحمن الرحیم بخورد، حافظه اش زیاد میشود. » چند دقیقه بعد از خوردن مویز جذب مغز میشود.
این متخصص طب اسلامی تصریح کرد: اسلام دینی است که حتی برای بیماری های جدید این عصر هم درمان دارد. یک پزشک سیر و سداب و گردو را مثل بورانی درست کرده و با آن بیماران کرونایی را درمان کرده است. برگ خشک سداب را از عطاری تهیه و آسیاب کنید و به همان میزان گردو آسیاب شده و یک سوم سیر خشک شده به آن اضافه کنید و یک قاشق غذاخوری در روز از آن بخورید.
ابرو بالا گفت: پیامبر(ص) فرمودند: « اول و آخر غذا مقداری نمک بچشید، 330 بیماری را درمان میکند. کبد چرب نمیگیرید.پوکیا ستخوان نمیگیرید . دیابت نمیگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار