فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه شورای راهبردی حوزه اجتماعی شهرستان شاهرود تشکیل خواهد شد گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد نیروی انتظامی در کشور مقتدر و مردمی بودن است.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۶۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشستی که با حضور جمعی از استادان حوزه اجتماعی و مسوولان بهزیستی و نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، هفته وقف و روز جهانی نابینایان بر ضرورت تشکیل اتاق فکر شهرستان شاهرود در زمینه موضوعات اجتماعی تأکید کرد.
فرماندار شاهرود نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی اقتدار جمهوری اسلامی و عامل برقراری نظم و امنیت در جامعه برشمرد و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پلیس در کشور ما مقتدر و مردمی بودن آن است که سبب شده تا نیروی انتظامی در کنار برخورد با اقتدار با متخلفان و مجرمان، رعایت اخلاق و رأفت اسلامی ومردمداری را نیز در دستور کار خود داشته باشد.
وی افزود: یکی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در سال‌های گذشته ورود به موضوعات اجتماعی و تلاش پیشگیرانه برای کاهش معضلات اجتماعی با حضور مشاوران خبره بوده است.
معاون استاندار با بیان اینکه هر معضل اجتماعی ریشه و علتی دارد، یادآور شد: بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی برگرفته از مشکلات اقتصادی، بیکاری و فقر است که می‌توان با اقدامات موثر برای رفع آن‌ها تلاش کرد.
فخری تشکیل اتاق فکر حوزه اجتماعی را یکی از نیاز‌های اصلی شهرستان شاهرود دانست و ابراز کرد: باید با تشکیل این اتاق فکر در سطح کلان شهرستانی، برای حل آسیب اجتماعی راهکار داده و همه دستگاه‌های اجرایی را دخیل کنیم تا بتوان در این زمینه گام‌های خوبی برداشت.
تشکیل شورای راهبردی حوزه اجتماعی شهرستان شاهرود/نیروی انتظامی مردمی و مقتدر
ارسال نظرات
پر بیننده ها