سپاه ناحیه چرداول؛

برگزاری نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی بسیج با محوریت خدا محوری و معاد در دوران شیوع ویروس کرونا

نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی بسیج با موضوع نقش مربیان عقیدتی سیاسی در نهادینه سازی خدا محوری و معاد در دوران شیوع کرونا ویروس درسپاه ناحیه چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۲۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج ، در این نشست تبیینی ومعرفتی در ابتدا هر کدام از مربیان به بیان دیدگاه های خود در رابطه با موضوع مورد نظر پرداختند .

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول حجت الاسلام رامین ندری به عنوان سخنران برنامه اظهار داشت: در این شرایط حساس کرونایی متاسفانه برخی ا از مسئولین که از تدبیر لازم برخوردار نیستند ،از جهل برخی از مردم استفاده می کنند و موج سواری می کنند وبا حاشیه سازی وسیاسی نمودن اوضاع مردم را به جان هم می اندازند،

وی ادامه داد:بایستی بنا به فرمایشات رهبری معظم انقلاب، روی بصیرت افزایی مردم کار کرد و به آن کمک نمود ودر این شرایط کرونایی نقش شما مربیان عزیز در موضوع نهادینه سازی خدا محوری و معاد بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام  ندری تاکید کرد: در این شرایط، لازم است که کار فرهنگی را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم وبه تکلیف گرایی مردم کمک نماییم و در راستای خدا محوری و معاد بسترسازی کنیم وبا مردم دلی حرف بزنیم و در بستر فضای مجازی به پرورش فضایل اخلاقی ،تعدیل غرایز و شفاف سازی برای گرایش هر چه بیشتر مردم به معنویت و اخلاق اسلامی کمک نماییم.

ارسال نظرات