فرمانده سپاه قائمشهر:

مکتب سلیمانی،راه روشن شهدای مدافع حرم

فرمانده سپاه قائم شهر از حضور و حماسه مردم این شهر در مراسم استقبال و آیین تشییع و تدفین شهید مدافع حرم، محمد بلباسی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۳۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ حسین علیزاده فرمانده سپاه قائم شهر از حضور و حماسه مردم این شهر در مراسم استقبال و آیین تشییع و تدفین شهید مدافع حرم، محمد بلباسی قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وسیجزی الله الشاکرین»
خداوند پاداش سپاسگزاران را خواهد داد. (آل عمران،۱۴۴)

درود و سلام به پیشگاه منجی عالم بشریت ویگانه سکاندار انقلاب اسلامی، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله، الامام خامنه ای، بویژه بر مجاهدان و شهیدان راه حق.

مکتب شهیدان، مکتب عاشورای ابی عبدالله الحسین (ع) است که همه را مجذوب خود می‌کند.شهیدانی، چون بلباسی ها، غرق در جذبه مکتب امام حسین (ع) شدند که به وصال حق نائل آمدند.
 
راه و روش، منش زندگی، آیین مسلمانی وشیعه گری این شهیدان برگرفته از مکتب سردار شهید سلیمانی است که خود منشعب از مکتب عاشورای امام حسین (ع) است و این مسیر برای همه ما درس آموز و قطب نمای هدایت است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ایثارگران وشاهدان شهید الی الله بویژه ۵ آلاله بازگشته از کربلای خانطومان، ضمن تشکر از زحمات وتلاش همه مسئولین شهرستانی در برپایی و برگزاری مجموعه مراسم‌های استقبال، تشییع وتدفین تنها شهید مدافع حرم شهرستان، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را از حضور وحماسه مردم فهیم، ولایی و شهید پرور شهری که مزین به نام حضرت بقیه الله الاعظم، حضرت امام زمان (عج) است را دارم.
 
باشد که از ادامه دهندگان اصلی راه این شهدای گرانقدر باشیم.
ومن الله التوفیق...
 
سرهنگ پاسدار حسین علیزاده
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم شهر
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها