معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران دورکاری کارکنان پرخطر را جدی بگیرند، گفت: با دستگاه هایی که در این زمینه کوتاهی و قصور داشته باشند برخورد می شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۹۶۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، محمد نوذری روز شنبه در نشست فوق العاده ستاد کرونای استان ایلام اظهار داشت: مادران باردار یا دارای فرزند خردسال و افراد دارای بیماری زمینه ای باید به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی یادآور شد: پرسنل درمان خسته هستند و ظرفیت بیمارستان ها نیز در آستانه تکمیل است و تنها راه کنترل بیماری نیز زدن ماسک و فاصله گداری اجتماعی است که از طرف مردم مورد بی توجهی قرار می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: فرمانداران باید به صورت هفتگی ستاد شهرستانی کرونا را برگزار کرده و بر اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی نظارت جدی داشته باشند.

نوذری با بیان اینکه اعمال محدودیت های کرونا در اختیار استان نیست، افزود: محدودیت ها با تایید کمیته امنیتی اجتماعی وزارت کشور به صورت هفتگی اجرا می شود و امکان اعمال بلندمدت وجود ندارد.

وی یادآور شد: با این وجود آرامستان های سراسر استان تا اطلاع بعدی بسته هستند و دهیاران و بخشداران باید به صورت میدانی از تجمع مردم در این اماکن جلوگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: مردم و صنوف این استان موضوع استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را کم اهمیت جلوه می دهند و این کار را سخت می کند بنابراین لازم است رسانه ها در این زمینه تولید محتوا داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در این نشست مصوب شد دستگاه اکسیژن ساز با ترک تشریفات و بدون مناقصه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار گیرد همچنین ۲ سالن ورزشی برای ایجاد نقاهتگاه در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات