سعید زعفری هشجین
مدیر عامل موسسه خیریه آرزو در گفتگو با بسیج :
مدیر عامل موسسه خیریه آرزو از توزیع 150 بسته معیشتی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در حمایت از بیماران تحت پوشش موسسه خیریه آرزو خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۲۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

توزیع بسته های معیشتی در شهرستان پارس آباد

حمید خداوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ۱۵۰ بسته معیشتی به‌مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در بین مددجویان و نیازمندان موسسه خیریه سرطانی آرزو توزیع می‌شود.

وی ارزش ریالی هربسته را یک میلیون و ۵۰۰ هزار اعلام کرد و افزود: جمعا نزدیک به ۲۵۰میلیون ریال به‌صورت کمک‌های نقدی و غیر نقدی در این ایام به نیازمندان کمک شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه آرزو گفت: با انتشار ویروس منحوس کرونا در کشور، مردم با همدلی همانند سایر ایام به کمک نیازمندان شتافته و بسیاری از مشکلات را رفع کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با ایثار، گذشت و فروتنی رزمایش کمک مومنانه را در سطح کشور برای کمک به نیازمندان اجرا کردند، تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه به‌عنوان یک سند افتخار در تاریخ ملت ایران ماندگار شد.

خدادوست ادامه داد: به لطف خدا و به برکت رزمایش کمک مومنانه، حضور گسترده همه مردم را شاهد بودیم به گونه‌ای که یک ایران همدل به وجود آمد، توطئه دشمنان نه تنها محقق نشد بلکه به بهترین نحو ممکن از آن خارج شدیم.

وی جهت‌دار کردن نذورات مردمی با هدف رساندن آن‌ها به دست مستمندان واقعی جامعه و بیماران خاص، تقویت و تبیین فرهنگ احسان را از اهداف اجرای طرح احسان حسینی برشمرد و گفت: مردم نوع‌دوست و خیر می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به دفتر موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی آرزو در شهرستان پارس آباد اهداء کنند تا در همان محل بین نیازمندان توزیع شود.

ارسال نظرات