محدودیت‌های کرونا فعلا در استان سمنان تمدید نشده است

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا: در صورت افزایش میزان ابتلا، امکان اجرای محدودیت‌های جدید و تمدید آن در استان سمنان وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۳۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
محدودیت‌های کرونا فعلا در استان سمنان تمدید نشده استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حبیب الله خجسته پور اظهار کرد وضعیت استان سمنان در زمینه شیوع کرونا همچنان قرمز است.
سخنگو ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، ضمن قدردانی از همکاری مردم، تلاش‌های ستاد‌های شهرستانی و فداکاری کادر بهداشت و درمان استان و نیز هیات‌های عزادار افزود: در برنامه‌های عزاداری پایان ماه صفر، از مردم استان سمنان تقاضا داریم بیش از پیش اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نموده و در قطع زنجیره سرایت کرونا یاریگر باشند.
وی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی استان باید بر رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی نظارت بیشتری داشته باشند، گفت: افراد و گروه‌هایی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند به مراجع قضائی معرفی شده تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.
خجسته پور گفت: مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌ها، زبانسرا‌ها و مراکز اعلام شده که در هفته‌ی گذشته بدلیل مقابله با افزایش شیوع کرونا به مدت یک هفته به حالت تعطیل درآمده بودند، از فردا یکشنبه ۲۷ مهر ماه می‌توانند با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گیرند.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا افزود: ضوابط و محدودیت‌های کلی اعمال شده در هفته‌های گذشته همچون ممنوعیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، سمینار‌ها، تجمعات، فعالیت استخر‌ها همچنان به قوت خود باقی است و در صورت افزایش میزان ابتلا و سرایت بیماری، امکان اجرای محدودیت‌های جدید و تمدید آن در استان سمنان وجود دارد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار