معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور مطرح کرد:

خوشه چینی از جنگ های شناختی هدف اصلی دشمن در مقطع کنونی است

گرانیگاه برنامه‌های دشمن بر جنگ‌های شناختی و عاطفی استوار است که تنها راه مقابله با آن روشنگری و تبیین صحیح مسائل و رخدادهاست.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۶۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور در تبیین مسائل داخلی و منطقه‌ای اخیر، عنوان کرد: اگر چه اقدامات شتاب زده رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات این کشور در قالب جنگ‌های هیبریدی قابل تحلیل و تفسیر می باشند اما گرانیگاه برنامه‌های دشمن بر جنگ‌های شناختی و عاطفی استوار است که تنها راه مقابله با آن روشنگری و تبیین صحیح مسائل و رخدادهاست.

خوشه چینی از جنگ های شناختی هدف اصلی دشمن در مقطع کنونی است

دکتر عبداللهی‌­فر در بیان مهمترین نمونه‌های خطای محاسباتی برخی از مردم، جوانان و حتی نخبگان و مسئولان به مناقشه قراباغ در مرزهای شمال کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: در مناقشه‌­ای که توسط بازیگران خارجی و با حضور نیروهای تکفیری شکل گرفته و می‌تواند توطئه بزرگی را رقم بزند، عده ای از هموطنان ما تحت تأثیر فضای رسانه‌ای دشمن پا به خیابان نهاده و خواستار ورود کشورمان به نفع یکی از دو طرف ماجرا می شوند. چراکه ظاهر ماجرا این است که یک طرف، کشوری مسلمان و اغلب شیعی با قومیت آذری قرار دارد و طرف دیگر آن ارمنستان قرار دارد. این در حالیست که کشور ترکیه با ظاهرسازی افکار پلیدی در احیای نوعثمانی و کشاندن تروریست‌های سوریه به مرزهای کشورمان دارد و این اقدام برگ برنده ای برای ترامپ به حساب می آید.

وی در این نشست که به صورت وبینار و از طریق فضای مجازی برگزار شده بود به مسائل داخلی و وضعیت اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت: مصداق داخلی اشتباه محاسباتی و خطای تحلیلی به وضوح در رفتار برخی از اقشار و اظهارات عده‌ای از مدیران و چهره‌های سیاسی دیده می‌­شود که بدون توجه به نقش دشمن در جنگ ارزی و تلاش برای افزایش قیمت دلار از یک طرف در صف خرید دلار دیده می شوند و در طمع سود آوری شخصی چشم انتظار روند افزایش قیمت دلار و به تبع آن سایر کالا های مورد نیاز مردم هستند و از طرف دیگر برای استیضاح و یا استعفای دولت فشار می آورند.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان در خاتمه این مراسم، ضمن تشکر از زحمات دکتر نجاتی رئیس مرکز بسیج اساتید استان قزوین برای بر گزاری این نشست و نیز همه اساتیدی که به بیان دغدغه‌های خود پرداختند، بر رسالت همه دلسوزان و نیروهای مدافع جبهه حق بویژه اساتید بسیجی تأکید کرده و گفت: امروز دشمن در وضعیت به شدت نابسامانی بسر می‌برد که قاطعانه می‌توان گفت به لحاظ حیثیتی و حکمرانی تراز بشر قرن 21 فرو پاشیده و نباید اجازه داد چنین دشمنی با استفاده از هنرهای رسانه ای و شگردهای تبلیغاتی خود ملت بزرگ ایران را که در آستانه فتح قله‌های بزرگی قرار دارند را دچار ضعف و تردید نماید. 

انتهای پیام/

 

 

 
ارسال نظرات