به مناسبت هفته ناجا؛

ديدار فرمانده سپاه استان سمنان با فرمانده نيروي انتظامي استان

به مناسبت هفته ناجا سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با سردار عبدالله حسني فرمانده انتظامي استان ديدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۲۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: تکليفي از جانب شهدا  بر گردن ما گذاشته شده است و امروز ما ميراث دار آنها هستيم که اميدواريم با ياري خداوند بتوانيم رسالت و مسئوليت خود را به نحو احسن انجام دهيم .

وي افزود: شرايط کشور به سمتي مي رود که درگير مسائل امنيتي هستيم و حفظ امادگي در اين شرايط مهم است که خوشبختانه در استان  هميشه هماهنگي خوبي  بين سپاه و ناجا بوده است .

دامغاني با اشاره به  هماهنگي خوب  بين سپاه و نيروي انتظامي در سطح شهرستان ها تصريح کرد : رسالت سپاه و ناجا يک چيز است که در نهايت نفع آن براي مردم است .

او ادامه داد :  براساس هماهنگي هاي صورت گرفته قرار بر اين شده است به صورت منظم جلساتي بين فرماندهان يگان هاي عمده نظامي استان برگزار شود. که اين کار براي وحدت و هم افزايي بسيار مهم است و باعث روحيه به مردم مي شود .

سردار عبدالله حسني فرمانده انتظامي استان سمنان نيز در اين ديدار گفت : بزرگترين اندوخته ما نعمت ولايت است و خداوند را در باب اين نعمت الهي شاکريم و همچنين وجود مردم فهيم و خوب جامعه براي ولي امر مسلمين ما نيز يک نعمت وصف ناپذير است.

وي افزود : ضروري ترين نياز جامعه ما امنيت است که شهداي زيادي را در اين راه فدا کرده ايم و همچنان اين راه شهادت ادامه دارد و اميدواريم هميشه در راه شهدا باشيم و از راه آنان خارج نشويم.

سردار حسني تصريح کرد : دغدغه امروز ما شيطنت هاي دشمنان نظام است که به دنبال ايجاد مشکل براي کشور هستند و اگر به اين مسائل رسيدگي نشود گسترده تر مي شود و ما بايد هميشه آماده باشيم و تاکيد ما بر اين است که تجمعاتي که مطالبات به حق مردم است به شيوه قانوني مديريت شود تا مردم به حق خودشان برسند .

فرمانده انتظامي استان سمنان با اشاره به اينکه يکي از دلايل امنيت خوب در استان تعامل خوب بين نيروهاي نظامي است ادامه داد: دشمن به دنبال سوء استفاده از تجمعات و کشيدن اين تجمعات  به سمت اغتشاشات است و ما نيز به عنوان حافظان امنيت مردم در مقابل اين گونه هرج و مرج ها خواهيم ايستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار