پیام مشترک فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندر لنگه به مناسبت آغار هفته نیروی انتظامی

فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسبج سپاه بندر لنگه به مناسبت آغار هفته نیروی انتظامی پیام مشترک صادر نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۵۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.
نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و درراستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی،وکلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم در شهرستان بندر لنگه که با مجاهدت شبانه روزی در راه تامین نظم و امنیت تلاش می‌نمایند تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌نماییم.

اسحق موذن نسب و عباس شمس

ارسال نظرات