بیمارستان ارتش در بندرعباس در آستانه تکمیل

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: بیمارستان 124 تختخوابی ارتش در بندرعباس در آستانه تکمیل نهایی قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۶۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس ،ناخدا یکم جعفر تذکر در حاشیه رزمایش مؤمنانه نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سؤوال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، عنوان کرد: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس 124 تختخواب است که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش ابنیه و ساختمان دارد.

وی افزود: در حال تأمین تجهیزات برای تکمیل بخش‌های درمانی آن هستیم که بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگر وزارت بهداشت همکاری خوبی با ما در تکمیل این بیمارستان بزرگ داشته باشد، تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، برای ساخت این بیمارستان نیز بالغ بر 200 میلیارد تومان هزینه شده است و برای عموم مردم نیز قابل استفاده است.

ناخدا تذکر خاطرنشان کرد: با تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان بزرگ که تمامی بخش‌های تخصصی نیز در آن دیده شده است، گام بلندی در راستای رفع کمبودهای درمانی و تجهیزاتی استان هرمزگان برداشته می‌شود و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که عموم نیز بتوانند از خدمات این بیمارستان بهره بگیرند.

وی همچنین اضافه کرد: با گسترش شیوع بیماری کرونا، تکمیل سریع‌تر این بیمارستان می‌تواند کمک بزرگی به ارائه خدمات به مردم باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار