فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: در دور جدید کمک های مؤمنانه، 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۰۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت سپاه ناحیه فارسان در مرحله جدید از کمک های مومنانه، 300 بسته کمک معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شهرستان فارسان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی حدود 350 هزار تومان بوده و شامل؛ برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه و...، می باشد که می تواند حداقل کمی از مشکلات خانواده های نیازمندی که به خاطر شیوع ویروس کرونا زندگی و کسب و کار آنها دچار اختلال شده را بکاهد.

یزدانی، خدمت به مردم را مایه مباهات و افتخار دانست و عنوان کرد : وضعیت معیشتی مردم اصلا در وضع مناسبی نیست و کرونا باعث شده تا فشار مشکلات بر دوش خانواده ها دوچندان باشد.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند همه ما باید با با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر بایستیم و با رعایت پروتکل ها ی بهداشتی تلاش کنیم تا هرچه سریعتر سایه شوم این ویروس از سر ملت مان برداشته شود و مردم به روال عادی زندگی خود بازگردند.

ارسال نظرات