امام جمعه رامسر با تصریح بر اینکه اگر میخواهیم نگذاریم دشمن دستگاه محاسباتی ما را تغییر بدهد باید نگاه عقلانی داشته باشیم،گفت:آیا حرف از مذاکره با آمریکا نشانه عقلانیت است؟
کد خبر: ۹۲۸۶۲۰۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر با بیان اینکه دشمن سعی دارد دشمنی خود را در لباس دوستی به ملت‌های تحت ستم خود القا کند گفت: حق و حقیقت همیشه پشت پرده نمی‌ماند گاهی علائمی از دشمنان بروز می‌کند که از آن‌ها  میتوان به فهم حقیقی دست پیدا کرد.

امام جمعه رامسر به روش‌ها وشگرد‌های دشمن  برای دشمن با ایران اشاره کرد و افزود: دشمن از پیروزی یک تیم فوتبال ایران نتوانست طاقت بیاورد لذا  از جمعی وطن فروشانی که به خارج از کشور رفته اند در رسانه‌های مانند ایران اینترنشنال صدای آمریکا بی بی سی کمپین تحریم ورزشی ایران را کلید زد.

حجت الاسلام تقی پور با تاکید براینکه  ادعای ورزش و هنر غیر سیاسی دشمن دروغ محض است، ادامه داد:دشمنان از فوت یک موسیقی دان و خواننده علیه دین و مملکت و امنیت کشور استفاده می‌کنند.

خطیب جمعه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه اگر میخواهیم نگذاریم دشمن دستگاه محاسباتی ما را تغییر بدهد باید نگاه عقلانی به موقعیت‌ها و شرایط داشته باشیم، اضافه کرد:‌ عده‌ای عقلانیت را در شعار دموکراسی و مبارزه با استبداد داخلی می‌دانند،  عده‌ای هم میگویند ما فقط باید با آمریکا و اسرائیل مبارزه کنیم، اما ظلم داخلی تبعیض فساد باید بایکوت شود و عده‌ای دیگر هم هستند که دم از مذاکره می‌زنند.

حجت الاسلام تقی پور در همین باره ادامه داد: یک عده عقلانیت را اینگونه معنی می‌کنند که اگر هم جبهه‌ای و هم حزبی فسادی انجام داد برای حفظ نظام سکوت کرده و مطرح نکنید، اما اگر کسی از جناح مقابل که هم جناحی آن‌ها نبوده فساد داخلی انجام دهد آن را تیتر کنید.

امام جمعه رامسر با تصریح بر اینکه بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب، تقویت قدرت دفاعی، تولید داخلی، مبارزه با ظلم و فساد از شاخه‌های عقلانیت است، تاکید کرد: باید در داخل روی پای خود بایستیم و با نگاه به قدرت درون و نیرو‌های داخلی با فساد مبارزه کنیم و در بیرون قدرت دفاعی خود را به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که باید در صنعت موشک و هسته‌ای قوی شویم، ادامه داد: گاهی می‌بینیم بعضی کار‌هایی که با عقلانیت روبروست در کشمکش‌های جناحی از دست می‌رود.

امام جمعه رامسر به ماجرای برجام اشاره کرد و توضیح داد:‌  در ۱۳ مهر سال ۹۴ عده‌ای از دلسوزان نظام کمیسیون ویژه برجام تشکیل و ۴۰ روز کار کارشناسی کردند و تمام ابهامات توافق هسته‌ای را بررسی کردند و جنبه‌های مختلف آن را تحلیل کردند با تیم‌های مذاکره کننده هسته‌ای و مقامات کشوری و لشکری نشستند و متن نهایی برجام را دیدند و بازدید میدانی از سیاست‌های هسته‌ای کردند، اما متاسفانه در همان مجلسی که کمیسیون ویژه برجام کار‌ها را انجام داده بود در مجلس نهم در ۲۰ دقیقه برنامه جامع مشترک میان ایران و ۵+۱ و قطعنامه ۲۲۳۱ تصویب شد.

خطیب جمعه رامسر اضافه کرد: آیا حجم کار چهل روزه را کنار گذاشتن و در ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردن با عقلانیت سازگاری داشت؟

حجت الاسلام تقی پور با تاکید براینکه دشمن هیچ وقت نخواست با ما راه بیاید و دایره تحریم را بیشتر کرد تا به ایران اسلامی ضربه بزند، خاطرنشان کرد:‌مردم باید عدالت خواهی ومطالبه گری و مسئولین  و دستگاه‌ها نیز طهارت اقتصادی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها