خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی مراغه:

کشف محموله البسه قاچاق و ماینرهای غیرمجاز در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله البسه خارجی قاچاق و ۲۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۲۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رمضان اللهوردیان افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان در حین کنترل خودرو های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از خودروی توقیف شده، تعداد ۶۰۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیون تومان که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بودند کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه یک نفر متهم به مرجع قضائی تحویل شد.

اللهوردیان همچنین از کشف ۲۱ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه‌های حاشیه شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی های لازم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه از کارگاه شناسایی شده تعداد ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

اللهوردیان با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرده اند اضافه کرد: در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

وی افزود: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها