جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه صاحب الزمان باباحیدر در غالب یک اردوی جهادی هفت روزه طبقه دوم مسجد بهشت شهر باباحیدر را تعمیر و بازسازی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۲۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهر باباحیدر در غالب یک اردوی جهادی هفت روزه طبقه دوم مسجد هشت بهشت شهر باباحیدر را تعمیر و بازسازی کردند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهر باباحیدر در خصوص این اردوی جهادی گفت: مسجد بهشت شهر باباحیدر یکی از مساجد اصلی شهر باباحیدر است که طبقه دوم آن به دلیل نبود بودجه مناسب و همچنین کم توجهی مسئولان ناتمام مانده و در حال آسیب دیدن بود و قسمتهایی از آن نیز آسیب دیده  و در حال تخریب بود.

وی افزود: جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهر باباحیدر بر آن شدند تا در غالب یک اردوی جهادی هفت روزه شروع به تعمیر و بازسازی طبقه دوم این مسجد کنند تا هم قسمت های تخریب شده را بازسازی کنند و هم با ساخت و مرمت آن از تخریب سایر قسمت ها جلوگیری کنند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در پایان گفت: اردوهای جهادی و بسیجیان جهادگر به واقع یک نعمت برای انقلاب و نظام هستند و اگر از پتانسیل این بسیجیان به خوبی استفاده شود می تواند کمک شایانی به آبادانی این مرز و بوم کرد.

ارسال نظرات