خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: این نهاد برای پاییز امسال برگزاری۲۳ کارگاه آموزشی تخصصی را برنامه‌ریزی کرده است.
کد خبر: ۹۲۸۶۲۸۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بینش در وبینار سه روزه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: کارگاه تخصصی پاییزی کانون در استان در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و در بستر تارنمای kpf.ir برگزار می‌شود.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور حضور فعال در فضای مجازی و برآورده ساختن نیاز‌های کودکان و نوجوانان و به روز کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری متناسب با سلایق و علایق مخاطبان خود اقدام به راه‌اندازی کانون مجازی  به آدرس اینترنتی فوق الذکر کرده است.

بینش اضافه کرد: مرحله اول این طرح در تابستان امسال با اجرای کارگاه‌های تخصصی آنلاین با موفقیت به اجرا درآمد و با استقبال خانواده‌ها نیز همراه بود.

بینش گفت: مرحله دوم طرح کانون مجازی از ابتدای آبان علاوه بر تداوم کارگاه‌های تخصصی با اجرای فعالیت‌های عمومی، فرهنگی، هنری و ادبی به صورت برخط برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی افزود: با تداوم شرایط کرونایی، فعالیت‌های مجازی کانون از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد و به همین منظور مراکز کانون استان، مشارکت فعالی در اجرای طرح کانون مجازی به ویژه در اجرای آنلاین فعالیت‌های عمومی خواهند داشت.

بینش ادامه داد: مرکز مجازی کانون در سایت kpf.ir محل ارتباط و تعامل کانون با کودکان و نوجوانان علاقمند و خلاق در عرصه فعالیت‌های فرهنگی ، هنری و ادبی است و تمامی خدماتی که قبل از شیوع کرونا به صورت حضوری در کانون ارائه می‌شد، در این مرکز مجازی نیز برای علاقمندان و مخاطبان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، کاهش هزینه ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را از دیگر ویژگی‌های طرح کانون مجازی برشمرد و اظهار امیدواری کرد خانواده‌های علاقمند برای بهره‌مندی فرزندان خود از محتوای مناسب فرهنگی هنری در فضای مجازی می ‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir در کارگاه‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان ثبت نام نمایند.

او کتابخوانی، بحث و نقد کتاب، قصه‌گویی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل، تمرین نقد و گفتگو، نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنایی با قرآن و حدیث را از جمله فعالیت‌های عمومی فرهنگی هنری برشمرد که از ابتدای آبان ماه از طریق سایت kpf.ir توسط مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ۲۹ مرکز ثابت و سیار در سطح استان دارد و از این نظر در رتبه‌های ۲۰ به بالای کشور جا می‌گیرد.

ارسال نظرات