رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در سفر یک روزه خود به شاهرود ضمن دیدار با فرمانده سپاه ناحیه و حضور در جمع شورای حوزه بسیج ادارات با مسئولان دو اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۰۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
سفر یکروزه رئیس سازمان بسیج کارمندان استان به شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان سمنان با حضور در شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه از پشتیبانی و حمایت‌های فرمانده سپاه شاهرود از بسیج ادارات تقدیر و بر تعامل و همکاری با ادارات تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه نیز در این دیدار بر توجه به بسیج ادارات و نقش آن در این برهه تاکید کرد.
در ادامه رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان با حجت الاسلام شکری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار و بر تعامل و همکاری بیش از پیش این سازمان با بسیج ادارات تاکید و از همکاری این سازمان در برنامه‌های بسیج تشکر کرد.
مرتضی دهرویه در ادامه در جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج الحدید والغدیر شرکت و از همه اعضای شورا خواست در راستای برنامه‌های ابلاغی بسیج تاکید کرد و بر برقراری ارتباط سازنده و موثر با ادارات تصریح کرد.
وی در آخرین دیدار خود در شاهرود با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود دیدار و گفتگو کرد و بر تعاملات سازنده و همکاری‌های بیشتر در راستای برنامه‌های بسیج تاکید شد.
در این دیدار‌ها جعفر اسماعیلی فرمانده حوزه‌های بسیج ادارات الحدید و کارگری الغدیر نیز حضور داشت و به تشریح برنامه‌های این حوزه‌ها در راستای برنامه‌های ابلاغی بسیج و تعامل با ادارات پرداخت.
 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها