به همت قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در قالب «پویش تخته سیاه»؛

200 دستگاه تبلت بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل توزیع شد

200 دستگاه تبلت، به همت قرارگاه جهادی و نیکو کاری طلایه داران ظهور بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۳۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

 به گزارش  خبرگزاری بسیج؛ مهدی رفیعی دبیر قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور با اعلام این خبر افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از دانش آموزان از حضور در مدارس باز مانده اند . در این میان ما متوجه شدیم  که عده ای از خانواده ها حتی در تامین هزینه های خرید بسته اینترنتی فرزندان محصل خود عاجز هستند چه رسد به خرید تبلت یا گوشی های هوشمند؛ لذا توانستیم با یاری خداوند و حمایتهای مردمی و خیرین گمنام که نمی خواهند نامی از آنها در هیچ کجا برده شود تعدادی از این دانش آموزان آفلاین را آنلاین کنیم تا بتوانند در سر کلاسهای مجازی درس خود حاضر شوند و از تحصیل باز نمانند.

وی اظهار داشت: در راستای کمک به این دانش آموزان، با کمک خداوند بزرگ و همفکری همسنگران قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور، پویشی را با عنوان # پویش تخته سیاه را راه اندازی کرده ایم.

رفیعی افزود: با توجه به وضعیت نابسامان بازار ، تورم و افزایش افسارگسیخته دلار و... در ابتدا ما فقط امیدوار بودیم که تعداد انگشت شماری تبلت تهیه کنیم، اما با حمایتهای مردم عزیز  و خیرین  که نخواستند نامی از آنها برده شود توانستیم بالغ بر 340میلیون تومان وجه نقد جمع آوری و  200عدد تبلت با کیفیت تهیه کنیم و به دست دانش آموزان بازمانده از تحصیل برسانیم.

ارسال نظرات