سردار جمال شاکرمی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، از خدمات شبانه روزی این نیرو در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۷۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار جمال شاکرمی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، از خدمات شبانه روزی این نیرو در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

سردار شاکرمی تاکید کرد :نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می پردازد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ادامه داد: در شرایطی که جهان با یک اپیدمی مواجه شده، همه اقشار و سازمان ها دست به دست هم داده تا از این بیماری گذر کنند، نیروی انتظامی نیز از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا کنون نقش تعیین کننده‌ای در اعمال اقدامات پیشگیرانه در جامعه داشته است.

وی در پایان گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان ایلام تشکر و قدردانی می نمایم.

ارسال نظرات