خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج سپاه صدرا به نام مبارک "امیرالمومنین (ع) " به عنوان پنجمین ناحیه مقاومت شهرستان شیراز در مهرماه سال جاری افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

ناحیه جدیدالتاسیس

سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده ناحیه "امیرالمومنین(ع)" در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز با یادآوری اینکه سپاه پاسداران با فرمان امام راحل(ره) به عنوان مولود انقلاب و براساس ماموریت ذاتی و قانونی خود که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده همواره منشا خیرات و برکات بوده است،  تقدیم هزاران شهید در اوایل انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و همچنین در محور مقاومت و دفاع از حریم حرم را گواه این ماموریت دانست.

وی تصریح کرد: با تبعیت‌پذیری از امامین انقلاب در تمامی عرصه‌ها، آزمون‌ها را به خوبی پشت سر گذاشته و حضور در تمامی عرصه‌های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، کارنامه سراسر افتخار این نهاد را به اثبات رسانده است.

به گفته همتی سروستانی بنا به نیاز شهر صدرا با تدبیر و مساعدت فرمانده کل سپاه و پیگیری مستمر فرمانده سپاه فجر فارس ناحیه مقاومت بسیج سپاه صدرا به نام مبارک "امیرالمومنین(ع)" به عنوان پنجمین ناحیه مقاومت شهرستان شیراز در مهرماه سال جاری افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور مستمر و مداوم بسیج و سپاه در تمامی عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با همکاری و همراهی مردم و مسئولین ولایتمدار شهر صدرا، بتوانیم این خطه از شهر شیراز را که به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) معرفی شده است به یک قطب فرهنگی، مذهبی و گردشگری تبدیل کنیم.

همتی سروستانی از همه ساکنین این شهر تقاضا کرد تا با وحدت، همدلی و اتحاد، نسبت به پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان، با این ناحیه مقاومت همکاری کنند.

احداث ساختمان ناحیه مقاومت، پیگیری و افتتاح 2 حوزه مقاومت برادر وخواهرمجموعا 4حوزه مقاومت، پیگیری جهت افتتاح اقشار مختلف بسیج ازجمله بسیج ادارات و کارمندان، اصناف، دانشجویی، دانش‌آموزی، هنرمندان، پیشکسوتان،کارگری، ورزشکاران و دیگر اقشار در هفته بسیج و دهه مبارک فجر از اقداماتی است که فرمانده این ناحیه در برنامه کاری شش ماه پیش رو عنوان کرد.

وی همچنین از پیگیری و راه‌اندازی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر، پیگیری جهت افتتاح دارالقران و مهدقرآن بسیج، راه‌اندازی هیئت رزمندگان و بسیج مداحان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، و ورزشی با محوریت جوانان و نوجوانان را از برنامه‌های پیش روی این ناحیه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها