فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رسانه‌ها و فعالان عرصه فضای مجازی داخلی باید جریان‌سازی و روشنگری کنند، چون مادامی که رسانه‌های ما حالت تدافعی داشته باشند، دشمن تهاجم خود را بیشتر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۱۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی در مراسم تکریم و معارفه مسوول فضای مجازی سپاه استان کردستان، اظهار داشت: اهمیت موضوع فضای مجازی به گونه‌ای است که رهبر معظم انقلاب فرمود: ه‌اند، اگر رهبر انقلاب نبودم، مسوول فضای مجازی می‌شدم.

وی عنوان کرد:در این برهه زمانی اهمیت موضوع فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند بیشتر اهمیت آن را درک می‌کنند.

وی گفت: دشمن با تلاش خود با استفاده از رسانه‌ها و فضایی مجازی در کم رنگ جلو دادن اقدامات مثبت نظام در نزدمردم با این انقلاب به مخالفت میپردازند که در این میان فعالان عرصه فضای مجازی وظیفه سنگین‌تری دارند و باید با انعکاس درست و بیان واقعیت‌ها ضمن اطلاع‌رسانی واقعی، به جامعه امید دهند.

سردار حسینی افزود: در عصرانفجار اطلاعات که عامه مردم با داشتن گوشی‌های هوشمند به فضای مجازی دسترسی دارند، انتشار اطلاعات درست و پاسخگویی به شایعات و مطالب کذب معاندین ضروری است و این رسالت اصحاب رسانه را سنگین‌تر کرده است.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان عرصه فضای مجازی داخلی باید جریان‌سازی و روشنگری کنند، چون مادامی که رسانه‌های ما حالت تدافعی داشته باشند، دشمن تهاجم خود را بیشتر خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه، مطالبه‌گری را یکی از وظایف و ویژگی‌های بارز رسانه‌ها و خبرنگاران خواند و گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند، اما نه به این معنا که در فضای دشمن قرار بگیرند بلکه مطالبه‌گری باید از سر دلسوزی و اصلاح باشد.

سردار حسینی اذعان کرد: اگرچه امکانات ما محدود است، اما اقدامات خوبی در فضای مجازی صورت می‌گیرد و مصداق آن را می‌توان در برنامه‌های روشنگرانه رسانه‌ها در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا مشاهده کرد.

وی به خبرنگاران توصیه کرد: برای رسانه باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرد تا منشا اثر بود و این مستلزم دستیابی به اطلاعات دقیق است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر همچنین، بیان واقعیت‌های جامعه و تلاش برای برطرف کردن مشکلات را نیازمند پرداختن هنرمندانه خبرنگارانه و رسانه‌ها عنوان کرد.

در این نشست از زحمات و خدمات محمد شفیعی تجلیل شد و مجتبی فرامرزی به عنوان مسوول جدید فضای مجازی سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات