پیکر شهید «محمدرضا قانعی» در بردسکن تشییع و در روستای زادگاهش سیف‌آباد به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۳۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  پیکر شهید تازه شناسایی شده «محمدرضا قانعی» با حضور مردم، مسؤولان محلی، خانواده شهدا و یادگاران دفاع مقدس از مقابل ساختمان گردان امام حسین (ع) بردسکن تشییع و شرکت کنندگان در این مراسم پیکر این شهید والامقام را تا روستای زادگاهش سیف‌آباد بدرقه کردند.

در ادامه این مراسم پس از اقامه نماز بر پیکر شهید قانعی، این شهید دفاع مقدس در جوار دو شهید روستای سیف‌آباد به خاک سپرده شد.

مادر شهید قانعی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهید من که سال‌ها منتظر آمدنش بودیم امروز درحالی به کشور بازگشته که بوی کربلا می‌دهد.

وی افزود: مطالبه من از مسئولان، توجه به راه شهیدان و حرکت در مسیری است که آن‌ها ترسیم کردند.

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن هم در این مراسم گفت : مدیران باید راه شهیدان را بپیمایند، زیرا علاج مشکلات کشور حرکت در مسیر شهداست.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علیرغم تمام فشار‌های اقتصادی و نظامی ایران اسلامی در سایه از خودگذشتگی شهدا و با تکیه به توان داخلی توانست به قله‌های پیروزی دست پیدا کند.

وی حرکت حول محور ولایت را شاخصه موفقیت نظام دانست وافزود: مسئولان و دولتمردان باید کشور در راستای تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، چون کوه در برابر نظام سلطه بایستند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در پایان از حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بردسکن در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید قانعی قدردانی کرد.

شهید قانعی متولد ۱۳۴۴، در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۶۲ در فکه عملیات والفجر ۱ شهید شد که پیکر مطهرش بعد از ۳۷ تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها