خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز ۲۷ مهر ماه شهروندان ۳۷۶ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۳۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
انجام ۸ عملیات توسط فرشتگان نجات همدانسیدصادق پورسینا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در ۲۷ مهر ماه، سه عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز ۲۷ مهر ماه شهروندان ۳۷۶ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: همچنین ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۳۲ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۲۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شیرسنگی، حریق درختان در شیرسنگی و نشت سوخت خودرو در بلوار کولاب بوده است.

پورسینا افزود: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در کوی فردوس و شهرک بهشتی، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه و مهار حیوانات در بلوار ارم توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در خیابان شهدا صورت گرفت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات