خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع):
رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) گفت: نیروی انتظامی نماد قدرت، شجاعت، شهامت و پیروی از ولایت است.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۳۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان پلیس ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده انتظامی و کارکنان زیر مجموعه، گفت: نیروی انتظامی نماد قدرت، شجاعت، شهامت و پیروی از ولایت است که همه آحاد جامعه به آن افتخار می‌کنند.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی نیرویی است که با اقدامات خود در مقابل دشمنان ایستاده است و تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکای جنایتکار نشان‌دهنده این است که دشمنان از این نیرو قطع امید کرده‌اند.

طاهری کارکنان ناجا را به کسب بیش از پیش معرفت، ایمان و تقوا توصیه کرد و افزود: بندگان خوب خداوند در جامعه باید با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند و مجرمان به محض مشاهده پلیس، ترس و واهمه داشته باشند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه خدمات و فداکاری‌های مأموران ناجا بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: همه ما به وجود نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم و قدر زحمات کارکنان انتظامی را می‌دانیم.

رئیس هیئت امنای آستان حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) در پایان از اقدامات و تلاش‌های ارزشمند فرمانده و کارکنان انتظامی استان فارس تقدیر كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها