فرمانده سپاه کربلا در مرحله سوم نهضت مومنانه در لشکر ۲۵ کربلا خبر داد
فرمانده سپاه کربلا در مرحله سوم نهضت مومنانه که بصورت متمرکز در لشکر ۲۵ کربلا برگزار شد از کمک ۹۸۰ میلیارد ریالی مردم به آسیب دیدگان معیشتی کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۵۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
از اهدای ۱۱۴ جیهزیه نوعروس تا کمک ۹۸۰ میلیاردریالی مردم به آسیب دیدگان معیشتی کرونا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مرحله سوم نهضت کمک مومنانه و پایان مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در قالب برنامه‌ای متمرکز در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مازندران و ۴۲ شهید مدافع حرم استان، و نیز بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، با اشاره به اینکه شهدا خون تازه‌ای در رگ های جامعه تزریق کردند، گفت:بازگشت پیکر‌های مطهر شهدا روحیه ایثار و شهادت را در استان مازندران احیا کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه طبق منویات رهبر معظم انقلاب از کمک ۹۸۰ میلیارد ریالی مردم مازندران به نیازمندان در سه مرحله نهضت کمک‌های مومنانه خبر داد و با اشاره به جزئیات کمک‌ها گفت: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه که در دهه ولایت و امامت  از عید قربان تا عید غدیر برگزار شد  ۱۰۳ هزارخانوار تحت پوشش قرار گرفتند که  ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم هم اشاره کرد و یادآور شد:‌ در این مرحله  ۱۰۵ هزار خانواد تحت پوشش نهضت کمک مومنانه قرار گرفتند که  بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شد.

 دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران، از کمک ۲۱ میلیارد تومانی  مردم مازندران در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تا به امروز خبر داد و اضافه کرد:‌اخرین مرحله از نهضت کمک مومنانه در دهه آخر صفر برگزار شد و همچنان هم ادامه دارد،   ۵۸ هزار ۵۰۰ خانواده آسیب دیده از کرونا، تحت پوشش کمک‌های مومنانه قرار گرفتند.

 فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی، از کمک ۱۲۵ میلیاردی مردم مازندران در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان هم خبر داد و یادآور شد: با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) که با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و با دبیری سپاه کربلا  و همکاری دستگاه‌های اجرایی و نیز همکاری همه عزیزان و دلسوزان همراه بود، ۳۰۵ هزار خانواده آسیب دیده کرونایی تحت پوشش کمک مومنانه قرار گرفتند.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان این مطلب که تداوم و گسترش ویروس منحوس کرونا در جهان و در ایران چالش‌ها و تبعات بسیار زیادی در حوزه‌های اجتماعی ، معیشتی و اقتصادی برای افراد آسیب پذیر ایجاد کرد، افزود: در ایران اسلامی به واسطه باور‌ها و اعتقادات مذهبی و نیز تدابیر حکیمانه  نائب امام زمان (اروحناه له فداه) اتفاقی رقم خورد که باعث ایجاد همبستگی، وفاداری و روحیه نوع دوستی در مردم شد.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، بهزیستی و آستان قدس رضوی در رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد:‌  رزمایش خوب و ارزشمند کمک‌های مومنانه باعث  دلگرمی مردم و خوشنودی رهبر معظم انقلاب شده است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه امروز ۴ هزار بسته معیشتی با هزینه بالغ بر یک  میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان  بین نیازمندان توزیع می شود اضافه کرد:‌در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، سپاه ناحیه ساری هم  ۱۱۴ بسته جهیزیه نوعروس با اعتبار بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان آماده کرده است که به نوعروسان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها