خبرهای داغ:
یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی "سردار شهید رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت" در مرکز خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۶۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی الهی راد» امروز (28 مهر) در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی "سردار شهید رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت" که در محل گلزار شهدای شهرستان بجنورد با حضور خانواده شهدا، مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شهدای وحدت به ویژه شهید شوشتری و محمدزاده، اجر مجاهدت ها و ایثارگری های دفاع مقدس و پس از آن را گرفتند و شهید وحدت لقب گرفتند.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: برای آینده کشور و جوانانمان، باید با برگزاری این یادواره ها، خاطرات دوران دفاع مقدس را بازخوانی، استخراج و تبیین کنیم.

 

وی با اشاره به شرایط کشور و استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: با وجود محدودیت ها برگزاری این یادواره با سایر یادواره های گذشته متفاوت است و می توانیم با شهدا خلوت کنیم.

 

الهی راد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشته ایم، افزود: دفاع مقدس، یادآور حماسه های شگفت انگیز دلاورمردان استان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

وی بیان کرد: شهدایی همچون شهید "رجبعلی محمدزاده" در دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند و دلیرمردی های آنان زبانزد خاص و عام است.

 

فرمانده سپاه بجنورد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و هجمه های دشمنان علیه نظام، گفت: راهی دشوار در پیش رو داریم و باید با استقامت و صبوری و با تأسی به مکتب و فرهنگ شهدا این راه را بپیماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار