خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مسئولان نظام، روحیه انقلابی و جهادی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و دعوا سر پست و مقام نداشته باشند.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۹۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش» امروز (28 مهر) در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی "سردار شهید رجبعلی محمدزاده و شهدای وحدت" که در محل گلزار شهدای شهرستان بجنورد با حضور خانواده شهدا، مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان برگزار شد، با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، داشتن روحیه انقلابی و جهادی و کار برای خدا از خصوصیات بارز شهدا است، گفت: مسئولان نظام اگر می خواهند دین خود را به ملت و شهدا ادا کنند، باید این ویژگی برجسته شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و دعوا سر پست و مقام نداشته باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه کسانی که می پندارند با فشارهای متنوع دشمنان، انقلاب تمام شد و مردم بریده اند و منتظر انفجار درونی هستند، اشتباه می کنند، افزود: دشمنان و بدخواهان درون و بیرون نظام اسلامی ایران بدانند، 40 سال ایستادگی و استقامت انقلاب ما به همین راحتی از بین نخواهد رفت و همچون گذشته از ارزش ها، آرمان و دستاوردهای آن دفاع خواهیم کرد.

 

وی اظهارکرد: امروز دل های جوانان ما از هر روز دیگر پاک تر و مملو از استقامت و اعتقادات دینی است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ولایتمداری و ولایت محوری از هر روز دیگر پر رنگ تر است و روحیه ایثارگری در بین جوانان جنگ ندیده ما از هر زمان بیشتر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش گفت: امروز به برکت 40 سال استقامت نظام اسلامی ایران، هیمنه آمریکا را شکستیم و زبونی و خاری آن ها از هر روز دیگر بیشتر است و این به برکت خون پاک شهدا است.

 

وی رمز پیروزی انقلاب را داشتن روحیه حماسه آفرینی، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا به همه ما آموختند که در همه عرصه ها می توان با داشتن این روحیه پیروز شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای وحدت، بیان کرد: خدا باوری و خدا محوری همواره در زندگی شهدا جاری و ساری بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش تصریح کرد: در کنار شخصیت اجتماعی شهدا باید شخصیت فردی و زندگی خانوادگی شهدا را هم مورد مطالعه قرار دهیم و سیره و منش آن ها را در زندگی خود به کار گیریم.

 

وی افزود: تواضع، فروتنی، توکل، رضای خدا و ولایتمداری از مهمترین ویژگی های شخصیتی شهدا است که باید به آن ها توجه داشته و در زندگی خود پیاده کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار