جانشین فرمانده سپاه کربلا نقش ورزشکاران در خلق حماسه شهدا و ایثارگران را اثرگذار دانست.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۹۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
ورزشکاران در خلق حماسه شهدا و ایثارگران نقش اثرگذار دارند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یادواره یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران با محوریت ۶۵ شهید ورزشکار شهرستان محمودآباد و پنج شهید خوشنام ورزشکار مدافع حرم باحضور سرهنگ محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا، بریمانی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی، افشار مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا، سرهنگ ابراهیم نژاد فرمانده سپاه محمودآباد، امام جمعه محمودآباد، شعبان پور سرپرست اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان پیش از ظهر امروز در سالن زورخانه شهید عباسعلی ناطق نوری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدارحسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران بویژه بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و  باید قدردان خون شهدا باشیم و نسبت به آن اعتقاد و التزام داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار رضایی با بیان اینکه  که انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب، نوپا بود، ثبات سیاسی و نظامی نداشت و بسیج و سپاه تازه تشکیل شده بودند، افزود: کشور در اوایل دوران انقلاب در نابسامانی، آشفتگی و در حال مبارزه با سلطنت طلب‌ها و منفعت طلبان بود، و با آغاز جنگ تحمیلی  ارتش رژیم بعث  عراق هم کاملا آماده و دارای ۱۴ لشکر پیاده به جز لشکر‌های دیگر داشت.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  در ادامه با تصریح بر اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جلوه‌هایی از توکل و کارآمدی را به نمایش گذاشتند، اضافه کرد: امروز هم کشور درگیر یک جنگ تمام عیار در عرصه اقتصادی است، و  اگر می‌خواهیم پیروز شویم نیازمند بهره مندی از اخلاص، تلاش و همتی از جنس دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ پاسدار رضایی با تاکید براینکه اگر حرکت کنیم خدا هم کمک خواهد کرد، افزود: خوشبختانه دشمنان نفس‌های آخر خودشان را می‌کشند و بازهم شکست را تجربه خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تکیه به ظرفیت‌های داخلی را مهم دانست و خاطرنشان کرد:‌باید به ظرفیت‌های داخلی توجه داشت و به فرموده رهبر معظم انقلاب علاج  همه مشکلات در داخل خود کشور است.

سرهنگ پاسدار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود  با قدردانی از دلاوری‌های شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی، نقش ورزشکاران را در خلق این حماسه تاثیرگذار دانست و گفت: منش پهلوانی و روحیه جوانمردی ورزشکاران در همه صحنه‌ها و رویداد‌ها ماندگار و قابل احترام است.

به گزارش بسیج؛ در پایان این مراسم  از تمبر یادمان شهدای ورزشکار شهرستان و همچنین از شش داور و ورزشکار مدال آور این شهرستان تجلیل به‌عمل آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها