مدیرسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان:

برنامه شیفت ایثار در بیش از 50 کارخانه و واحد تولیدی در استان سیستان و بلوچستان اجرا شد

مدیرسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان گفت: برنامه شیفت ایثار در شهرستان زاهدان با حضور و مشارکت بیش از 100 کارگربسیجی در کارخانه تولیدی مینو شرق اجرا شده است.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۹۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان  با اشاره به نکوداشت و نقش آفرینی کارگران در دفاع مقدس گفت: قشر کارگری زحمت کش ترین و موثر ترین قشر در جامعه هستند که در هر شرایطی با لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری برای رشد، توسعه، آبادانی انقلاب اسلامی تلاش می کنند.
 
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود: در سومین روز از گرامیداشت هفته نقش کارگران در دفاع مقدس برنامه شیفت ایثار در بیش از 50 کارخانه و واحد تولیدی در 5 شهرستان زاهدان، خاش، ایرانشهر، چابهار و کنارک  استان سیستان و بلوچستان  اجرا شده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که برنامه شیفت ایثار در شهرستان زاهدان با حضور و مشارکت بیش از 100 کارگربسیجی در کارخانه تولیدی مینو شرق اجرا شده است،  ادامه داد: کارگران بدون دریافت حق الزحمه 2 ساعت از زمان استراحت خود را با هدف کمک به کارخانه اختصاص و داوطلبانه برای رونق جهش تولید و  اقتصاد  کشور مشارکت کردند.
 
مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این برنامه تا پایان هفته ویژه کارگران بسیجی تداوم دارد.
 
وی با بیان اینکه شیفت ایثار کارگران برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: امروز کارگران ما در واحد‌های تولیدی با  داشتن و حفظ روحیه بسیجی خود چون دوران جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط در مقابله با دشمنان ایستادگی کرده و نمی‌گذارند چراغ یک واحد تولیدی خاموش شود.
 
این مسئول افزود: امسال از ۲۵ مهرماه تا ۱ آبانماه هفته اختصاصی شهدای کارگری و نقش کارگران در دفاع مقدس نامگذاری شده است.


ارسال نظرات