خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۱۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در بهارفاطمه کتابی‌اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت ۲۸ صفر برنامه‌هایی در سوگ پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در سطح پایگاه‌های مقاومت خواهران در شهرستان بهار برگزار شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این ایام مراسم سوگواری و مدیحه‌سرایی و قرائت زیارت عاشورا و دعاهای وارده در این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور خواهران بسیجی در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار افزود: تهیه و پخش نذری به تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم به نیابت از امام مهربانی در روز شهادت امام رضا(ع) به ارزش ۷ میلیون ریال و توزیع سبد حمایتی شامل برنج و روغن بین نیازمندان نیز از دیگر اقدامات بود.

وی بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و زیارت مرقد آیت الله بهاری نیز از دیگر برنامه‌های بزرگداشت در سالروز ۲۸ صفر بود که در پایگاه‌های مقاومت با حضور خواهران بسیجی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات