خبرهای داغ:
نشست صمیمی معاون اجتماعی سپاه استان با فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج حوزه سید الشهدا سپاه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۲۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست که با همت حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد ، معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی به تشریح طرح‌های سپاه برای حاشیه‌نشینان استان در قالب طرح کرامت پرداخت و گفت: 28 محله آسیب‌زای استان در طرح کرامت شناسایی شده‌ که سهم شهرستان بجنورد 18 محله می باشد.

هادی حسن دوست " معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی " در این نشست گفت : 28 محله آسیب‌زای استان در طرح کرامت شناسایی شده‌ که سهم شهرستان بجنورد 18 محله می باشد.

وی هدف از اجرای طرح کرامت را کاهش آسیب اجتماعی و کمک به ارتقای سلامت اجتماعی محله های حاشیه شهرها عنوان و افزود : معاونت اجتماعی سپاه استان در دوبخش عمومی و اختصاصی فعالیت داشته که در بخش عمومی با نگاه پیشگیرانه و کمک به ارتقا آموزشی ، در بیش از هزار پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستای استان ، برنامه‌های اجتماعی در قالب کلاس‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزاری کرده است.
هادی حسن دوست در ادامه اضافه کرد: در بخش اختصاصی نیز در قالب طرح کرامت، امسال 28 محله در مناطق کمتر برخوردار شهری و آسیب‌زای استان انتخاب که 18 محله آن مربوط به شهرستان بجنورد بوده که با رویکرد اصلاح وضعیت محله ، به تعریف برنامه‌های ویژه برای این محلات اقدام نموده ایم.

معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در پایان گفت: آنچه در طرح کرامت مد نظر داریم؛ هم‌افزایی و مشارکت همه نهادها، ادارات و سازمان‌هایی است که در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی مستقیم و غیر مستقیم در استان و شهرستان وظیفه دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها