خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بجنورد با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد و تمام کارکنان خدوم آن تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۵۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی راد فرمانده و حجت الاسلام محسن اکبرزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بجنورد با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد و تمام کارکنان خدوم آن تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم»

امنیت و آسایش در شمار ارزشمندترین نعمت های الهی ، رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف و مسؤلیت بزرگ و رسالت خطیری است که نیروی انتظامی مفتخر به انجام آن می باشد.

نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت و آسایش مردم ، هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند که با تأسی و الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی ، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

امید است که با مشارکت و هم افزایی بسیج و سپاه با نیروی انتظامی در شهرستان بجنورد و همچنین به دلیل عمق اجتماعی و اتصال مردمی این دو نهاد و حضور در جغرافیای شهرستان ، در مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی و پدیده‌های متعرض به فرهنگ و عرصه های دیگر ، بتواند پاسخگوی مطالبات جدی آحاد مردم در برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با مفاسد اجتماعی باشد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان در شهرستان بجنورد و خانواده های آنان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو، امیدواریم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه و ایفای نقش خود در تشکیل تمدن نوین اسلامی موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها