سازماندهی گردان الی بیت المقدس بسیج ادارات استان سمنان

مسئول بسیج ادارات استان سمنان گفت: گردان الی بیت المقدس بسیج ادارات با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در حال سازماندهی است
کد خبر: ۹۲۸۶۷۰۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین شکری مدیر کل سازمان تبلیغات استان سمنان در شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول در خصوص فعالیت‌های سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان سمنان در خصوص برگزاری میز‌های خدمت جهادی گفت: سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان سمنان از ابتدای سال تا کنون بیش از ۹۰ مورد میز خدمت جهادی در استان در جهت حل معظلات و مشکلات مردم برگزار نموده است که بیش از ۵۰ درصد از این میز‌های خدمت در مساجد استان برگزار گردیده است.
وی ادامه داد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با توجه به صحبت‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده با مسئول محله‌های اسلامی در استان تا به اینجا نوانسته است اقدامات مفیدی را در محله‌های اسلامی در جهت حل معظلات، مشکلات و آسیب‌ها داشته باشد و در این راه نیز این آمادگی وجود دارد تا با همکاری سازمان تبلیغات و وجود روحانیون و مشاورین خبره در این سازمان بتوان از توان و ظرفیت آنان برای برطرف کردن مشکلات مردم نیز استفاده نمود.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین در خصوص راه اندازی گردان الی بیت المقدس و آمادگی این گردان در حوادث مختلف نیز بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در سازمان، گردان الی بیت المقدس بسیج ادارات با همکاری سایر دستگا‌های اجرایی در حال سازماندهی می‌باشد تا این گردان در حوادث مختلف با توجه به شرایط بتواند به نحو احسن ایفای نقش نماید.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن آرزوی قبولی عزاداری ماه محرم و صفر و همچنین تبریک به مناسبت ماه ربیع الاول در خصوص برگزاری عزاداری‌های ماه محرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ماه گفت: قشر مذهبی جامعه ما از فهم و درک بالایی برخوردار هستند و در این مدت با توجه به برگزاری مراسمات عزاداری و اعمال محدودیت‌های مختلف از سوی ستاد ملی کرونا این موضوع را به خوبی نشان دادند.
وی ادامه داد: استان سمنان با توجه به آمار‌های ارائه شده در کشور در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی از رتبه قابل قبولی برخوردار می‌باشد که باید از تمام عزیزانی که این مهم را رعایت نموده اند کمال قدر دانی را داشته باشم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در خصوص فعالیت روحانیون در نقاط مختلف استان سمنان نیز خاطر نشان کرد: استان سمنان از روحانیون برجسته و مبلغین و مشاورین خبره بسیاری برخوردار می‌باشد که از ظرفیت این عزیزان در برنامه‌های مختلف در سایر نقاط استان می‌توان به نحو احسن بهره برد و سازمان تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد تا با شناسایی و اعلام آسیب از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان، روحانیون و مشاورین خبره را به آن نقطه تا رفع کامل آسیب اعزام نماید.
گفتنی است در این دیدار، ولی اله شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ادارات کل) نیز حضور داشته و گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه مقاومت در شش ماهه اول سال را ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار