به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همراه جمعی از مسئولان سپاه با فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۴۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این دیدار سردار سید صادق حسینی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام نیروی انتظامی و مرزبانی اظهار داشت: تعامل سپاه استان با تمامی نیرو‌های مسلح بویژه نیروی انتظامی و پلیس بر اساس وفاق، همدلی و هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک به ویژه تامین امنیت مردم است.

وی با اشاره به مأموریت حساس و خطیر نیروی زمینی در حراست از مرز‌های کشور، افزود: این نیروی خدمتگزار اگر همراهی مردم را داشته باشند بهترین عملکرد در انجام مأموریت‌های خود را دارند.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه باید راهبرد‌های تأمین و توسعه امنیت پایدار در مرز‌های کشور با حضور مقتدر مرزبانان محقق شود، تصریح کرد: مرزبانی موثرترین مولفه در تأمین امنیت مرز‌های کشور است که بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیده اند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینان مرز‌های کشور فراهم کرده اند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح تحت منویات نورانی فرماندهی معظم کل قوا را مایه ناامیدی و عصبانیت دشمنان در پیگیری ناموفق اهداف و نقشه‌های شوم خود دانست.

گفتنی است؛ در دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس با فرماندهان نیروی زمینی مسوول نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان حجت الاسلام والمسلمین علی جعفر نژاد نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/۷۷۲۷
ارسال نظرات