مشارکت سپاه با اداره ورزش و جوانان استان در تجهیزخانه های ورزش روستایی

طی دیداری مدیرکل ورزش وجوانان استان با مسئول تربیت بدنی سپاه استان درخصوص تجهیزخانه های ورزش روستایی بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۵۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مسلم باقری مسئول تربیت بدنی سپاه استان بهمراه مظفری مدیر ورزش قهرمانی سپاه استان با مظفر علی شائی مدیر کل ورزش وجوانان استان در خصوص تجهیز خانه های ورزش روستایی با مشارکت هر دو دستگاه دیدار و گفتگو کردند.

مظفرعلی شائی در این دیدار ضمن تشکراز مشارکت سپاه امیرالمؤمنین (ع) درخصوص تجهیز خانه های ورزش روستایی بیان کرد : حضور سپاه و بسیج در ورزش  نوید بخش رشد و توسعه ورزش در سطح استان است و  بدون تردید افرادی که بدون هیچگونه ادعا برای رشد ورزش تلاش می‌کنند لطف بزرگی برای عموم جامعه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد :فعالیت‌های خانه‌های ورزش در استان با استقبال روبه‌رو شده است، و این موضوع می تواند شروع خوبی برای ترویج ورزش به عبارت دیگر باز خوانی ورزشهای بومی و محلی باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت : تجهیز روستا ها به امکانات ورزشی علاوه بر ارتقاء سلامت جامعه روستایی ، می تواند به ترویج و رونق بازی های بومی و محلی نیز کمک می کند . فلسفه ایجاد خانه‌های ورزش روستا یی و ارائه خدمات ورزشی به علاقمندان در روستاها راهبرد وزارت ورزش است که با استعدادیابی ، نخبگان ورزشی ، آنها را به تیم های حرفه ای معرفی می کند .

درادامه این دیدار مسلم باقری مسئول تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت : خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ،علاوه بر پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، زمینه های لازم در جهت رشد و پیشرفت استعدادهای نهفته ورزشی کودکان و نوجوانان و جوانان در روستاها را فراهم کرده و شرایط لازم جهت رسیدن به عرصه های قهرمانی را مهیا می کند

باقری تاکید کرد :توسعه ورزش همگانی بویژه در روستاها موضوع با ارزش و حائز اهمیت بوده و باید به‌طور جدی این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

 تاسیس خانه های ورزش روستایی طرحی نو در ترویج ورزش و ایجاد شادابی در میان روستاییان و پیشگیری از بزه های اجتماعی است که می تواند کمک شایانی به استعدادیابی و ورزش قهرمانی انجام دهد.

ارسال نظرات