برگزاری یادواره شهدای کارگری در زاهدان

یادواره 37 شهید قشر کارگری با گرامیداشت یاد و نام شهدا و هفته نقش کارگری در دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۷۸۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، یادواره 37 شهید کارگر با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان با حضور خانواده معظم شهدا و کارگران بسیجی در سالن جلسات اداره کل در زاهدان برگزار شد.

مهردادجهاندیده مدیراداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در این یادواره با گرامیداشت یاد و نام شهدا و هفته نقش کارگری در دفاع مقدس گفت: هرمراسمی که به یاد شهدا برگزار می شود تداعی کننده راه، ایثارگری‌ها و شهادت طلبی شهدا است و این خود کمتر از شهادت نیست.
 
وی افزود: این برنامه در راستای عمل به تکلیف مهم و از ضرورت های جامعه  امروزی در راستای آشنایی قشر جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی با نهادینه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
جهاندیده با تاکید بر این مطلب که در زمان دفاع مقدس گروه‌ها و اقشار مختلف با درک درست از شرایط زمان خود پا به عرصه جهاد و مقاومت گذاشتند، که قشر کارگری یکی از این گروه‌ها بود که چون پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولیت شناسی وارد عمل شدند و با تقدیم شهدای گرانقدری چون سردار شهید برونسی فرهنگ ایثار و شهادت را برای این کشور و برای نظام رقم زدند.
 
مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد:  همواره جامعه کارگری با حسن مسئولیت پذیری خود نشان دادند که هر جا که کشور و انقلاب اسلامی به وجود آن‌ها نیازمند بوده، بعد از شکل گیری انقلاب در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور حضوری موثر داشته اند .
 
این مسئول اظهار داشت: امروز کارگران در سنگر تولید، کار و تلاش دوشادوش سایر مسئولین انقلاب خالصانه انجام وظیفه و نقش آفرینی می‌کنند و  شهدا کارگری به مانند همه شهدای گرانقدر مایه فخر و مباهات جامعه کار و تولید به شمار می‌روند.
 
جهاندیده افزود: قطعاً حرکت در مسیر شهدا گرانقدری که  با اهدای خون پاک خود برای ما روشن و ترسیم کردن مسیر سعادت و رستگاری است، در کنار این بی تردید شهدای بزرگوار توقع دارند تا ما در مسیر انقلاب اسلامی، خدمت بی منت، وفاداری به انقلاب و ولایت مداری گام برداریم.
 
 
ارسال نظرات