خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان فارسانی با نماینده مجلس شورای اسلامی

جمعی از بسیجیان پایگاه حضرت آیت الله خامنه ای شهرستان فارسان با احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۴۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از بسیجیان پایگاه حضرت آیت الله خامنه ای شهرستان فارسان با احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با بسیجیان پایگاه حضرت آیت الله خامنه ای شهر فارسان بر لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید و نقش بسیجیان را در این پیکار فرهنگی بسیار مهم و سازنده توصیف کرد.

وی گفت: بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی در همه زمینه ها باید مطالبه گر باشد به خصوص در زمینه های فرهنگی باید طرح و راهکار ارائه کند و خود بسیجیان نیز پیشگام در این امر بوده و هستند و ینده نیز به عنوان خادم ملت از تمامی پیشنهادات و راهکار های ارائه شده استقبال و برای اجرایی شدن آنها پیگیر خواهم شد و از هیچگونه کمک و تلاشی مضایغه نخواهم کرد.

فرمانده پایگاه حضرت آیت الله خامنه ای نیز ضمن تمجید از عملکرد مجلس انقلابی گفت: اگر مجلس و نمایندگان مجلس انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند دیگر در هیچ جای کشور مشکلی باقی نخواهد ماند و ما بسیجیان نیز انتظار داریم که به عنوان نیروهای مردمی که بدون هیچ چشم داشتی خادمان مردم هستیم در انجام امور با همکاری شود نه اینکه جلوی پایمان سنگ اندازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها