مدیر مسئول خبرگزاری بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:
مدیر مسئول خبرگزاری بسیج بیان داشت: رسانه بهترین و موثرترین ابزار برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی است.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۶۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
هادی کهندل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: قطعا اگر جشنواره‌ه‍ا و همایش‌ها بصورت هدفمند برگزار شود و در کنار این جشنواره کارگاه‌ها و میزگرد‌های تخصصی دایر باشد می‌تواند نقش موثری در تبیین مفاهیم و حوزه‌های مد نظر و بویژه موضوع بسیار مهم فرهنگ و سیره رضوی داشته باشد.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای رسانه است باید برای معرفی و تبیین معارف و فرهنگ رضوی از ابزار رسانه استفاده کرد و ما به عنوان یک فعال رسانه‌ای خودمان را موظف می‌دانیم که در این راستا کمک کنیم.

مدیر مسئول خبرگزاری بسیج با بیان اینکه با توجه به اینکه جشنواره امام رضا (ع) می‌تواند در حمایت از پدیدآورندگان آثار رضوی نقش موثری داشته باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره هم ایجاد انگیزه برای پدیدآورندگان آثار می‌تواند داشته باشد و هم اینکه تولید کنندگان آثار می‌توانند ایرادات کار خود را از طریق برگزاری کارگاه‌هایی که در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود رفع کنند تا از این طریق بتوانند آثار قوی‌تر و فاخرتری را در سال‌های بعد ارائه دهند.

وی افزود: از طرف دیگر برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) می‌تواند بستری باشد برای افرادی که در زمینه سیره و فرهنگ رضوی حرف برای گفتن دارند و با ارائه آثار خود در قالب‌های مختلف می‌توانند ایده‌های خود را به منصه ظهور بگذارند.

کهندل تاکید کرد: این جشنواره بایستی برای اینکه به خروجی مدنظر خود برسد، کارگاه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی با محوریت‌های مدنظر را برگزار کند و اینطور نباشد که به صرف برگزاری جشنواره خلاصه شود تا از این طریق بتوانند به ضعف‌های موجود برسند و با رفع ایرادات، در سال‌های آینده جشنواره با تولیدات و آثار قوی‌تر برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها