خبرهای داغ:
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پی شهادت مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۹۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پی شهادت مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی که دیروز بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

عروج خالصانه شهید مدافع سلامت، دکتر محمد زارع جوشقانی که در جبهه نبرد بی امان با کرونا ویروس، تا آخرین نفس ایستاد، بسیار سخت و جانکاه است.

اما یاد و خاطره تلاش‌های ارزشمند و شبانه روزی ایشان در کنار سایر مدافعان سلامت، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

پر کشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند، شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت، درهای شهادت باز است و لقای پروردگار در انتظار آنان است.

این جانب این ضایعه اسفناک را به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و شهیدپرور منطقه کاشان، همکاران پر تلاش ایشان که مدتهاست در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی منطقه کاشان، خالصانه خدمت رسانی می‌کنند و همچنین خانواده بزرگوار این عزیز، تسلیت گفته و از خداوند سبحان خواستارم که این شهید بزرگوار را با ائمه معصومین (ع) و اولیا الهی محشور نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها