خبرهای داغ:
در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر استان فارس، کانون مرکزی بسیج رسانه شهرستان شیراز به‌عنوان یکی از پانزده رده موفق سپاه در استان فارس معرفی شد و از مدیر این کانون تجلیل به‌عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۶۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه فارس، در جلسه‌ای که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس و جمعی از منتخین هشتمین جشنواره استانی مالك اشتر سپاه فجر برگزار شد، از رضا جاویدی،  مدیر کانون مرکزی بسیج رسانه شیراز با اهدای لوح سپاس و نیز لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.

در بخشی از لوح که به امضاء فرمانده سپاه فجر استان فارس رسیده چنین آمده است:

 برادر بسیجی رضا جاویدی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط کارگروه‌های تخصصی اشراف فرماندهی سپاه فجر فارس مبتنی بر فرآیند اشراف، آن رده در عملکرد سال ۹۸ مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین رده در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فجر فارس گردیده است. بدیهی است این موفقیت مرهون همت و نقش موثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی، پاسداران و بسیجیان پرتلاش آن رده می‌باشد.

بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجدانه و مجاهدانه شما اعلام می‌دارم ان‌شاءالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) موفق و موید باشید.

همچنین در این جشنواره لوح افتخار سازمانی به مسؤل و آحاد بسیجیان کانون بسیج رسانه شهرستان شیراز به‌عنوان موفق‌ترین رده سپاه استانی نیز اهدا گردید.

در بخشی از این لوح افتخار سازمانی  که توسط فرمانده سپاه فجر استان فارس صادر شده آمده است بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و همت یکایک شما کارکنان عزیز و خدوم آن رده می‌باشد.

یادآور می‌شود، جشنواره مالک اشتر هر ساله به‌منظور تجلیل از رده‌های برتر نیروهای مسلح بر اساس ارزیابی عملکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار