معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان:

ایثار و تلاش از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب است

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: کارگران و مسئولان با تلاش و کوشش خود می توانند عقب‌ماندگی‌ها و مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده است را به یاری خداوند رفع کنند.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۶۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
 معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک گرامیداشت هفته تبیین نقش کارگران در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا الگوهایی از ایثار و از خودگذشتگی هستند که نسل جوان و آینده ‌ساز انقلاب اسلامی باید در هر شرایطی از آن‌ها الگو پذیری داشته باشند.

 وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهل هفته به منظور بیان نقش اقشار به عنوان نام آن قشر در دفاع مقدس نام گذاری شده و بنا بر تخصص هر قشر برنامه‌های متفاوتی در اقشار اجرا خواهد شد.

 سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری تلاش، کوشش، ایثار، مردم داری را از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: اگر کارگران و مسئولین تلاش و کوشش داشته باشند عقب‌ماندگی‌ها و مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده است را به یاری خداوند برطرف خواهند کرد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارگران قشر زحمتکش و کم درآمدی هستند که الگو‌های افتخار برای نسل جوان می‌توانمند باشند، باید دیگران از این قشرکه در خط مقدم جبهه‌ها حضور فعالی دارند حمایت کنند و با کار، تلاش، کوشش و استفاده از ابتکار و خلاقیت در جهت رفع مشکلات و مبانی همدیگر را کمک کنند تا به پیروزی در برابر دشمن دست یابیم.
ارسال نظرات