خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم و هیأت همراه به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با حضور در آن یگان، این هفته پرفروغ را به فرماندهی و پرسنل ناجا تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۸۶۹۶۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه آن شهرستان و هیأت همراه، در دیدارهایی جداگانه، با سرهنگ حیدری فرمانده منطقه انتظامی و سرهنگ عسکریان، فرمانده آموزشگاه شهید دستغیب ناجا دیدار و این هفته پر فروغ را، به ایشان و پرسنل زحمتکش ناجا، تبریک و تهنیت گفت.

 
حجه الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در این دیدارها، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، دو نعمت امنیت و سلامت را در کلام ائمه معصومین ع، بزرگترین نعمتهایی دانست که بین مردم مجهول است.
 
وی با یادآوری رشادتهای شهدای انتظامی کشور، تامین امنیت و سلامت روانی جامعه را مرهون زحمات پرسنل خدوم ناجا عنوان نمود و افزود: امنیتی در این مرز و بوم حاصل نشده مگر با ریخته شدن خون های پاک عزیزانی که خود را وقف اسلام، نمودند.
 
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم نیز در این دیدارها، هفته نیروی انتظامی را به پرسنل محترم ناجا تبریک گفت و اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمامی عرصه های دفاع از میهن اسلامی، خوش درخشیده و نشانه آن هم تقدیم شهدای گرانقدری از آن نیرو به ایران اسلامی است.
 
وی با اشاره به وظایف متنوع نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با جریانات ضد انقلاب در درون کشور و مرزهای جمهوری اسلامی، مبارزه با اراذل و اوباش، راهنمایی و رانندگی، تامین امنیت سطح جامعه و.... را نشانه توانایی و اقتدار آن نیرو و ظرفیت بالای آن در کمک به نظام جمهوری اسلامی دانست.
 
آن مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: مجموعه سپاه به واسطه مأموریتهای خود، دوشادوش مجموعه ناجا فعال بوده و به عنوان بازوی پرتوان نظام، برای کمک به تامین نظم و امنیت جامعه همواره آماده همکاری و تعامل با مجموعه ناجا می باشد.
 
فرمانده سپاه جهرم با اشاره به در پیش بودن روز جعلی کوروش و توطئه های ضد انقلاب در این رابطه، عنوان داشت: انشاالله با اجرای طرح تعامل با نیروی انتظامی در جهت برقرای نظم و امنیت، توطئه های دشمنان نظام را خنثی و با عاملان بی نظمی و خدشه دار نمودن امنیت، برخورد خواهد شد. 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها