وضعیت فوق العاده حاد بیماری کرونا در لرستان

استاندار لرستان با تاکید بر وضعیت فوق‌العاده استان به لحاظ بیماری کرونا گفت : شرکت بر‌خی افراد با توجه به شرایط حساس این روزها، در مراسم عروسی و ختم کار پسندیده‌ای نیست.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۰۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی درخصوص وضعیت فوق العاده استان از نظر بیماری کرونا، گفت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شیوع کرونا در استان شدت بالایی پیدا کرده است، از این ایام می‌توان به عنوان بدترین روزهایی مقابله با کرونا یاد کرد. 

وی با اشاره به آمار زیاد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها، گفت: تعداد بیماران بستری شده به حد بی‌سابقه‌ای رسیده  و آمار افرادی که در آی‌سی‌یو بستری هستند، ۱۲۶ نفر و تقریباً ظرفیت تخت‌های عادی نیز پر شده است.

استاندار لرستان افزود: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته اخیر روزانه بیش از ۳ یا ۴ برابر هفته‌های قبل، افزایش یافته است. 

خادمی با تاکید بر وضعیت فوق‌العاده استان از نظر بیماری کرونا و کمبود امکانات درمانی به عموم مردم توصیه کرد: از ماسک استفاده کرده، بدون ضرورت از خانه بیرون نروند، از اجتماعات دوری کرده و به هیچ عنوان در مراسم عروسی و ختم شرکت نکنند.

وی با اشاره به وضعیت وخیم استان از نظر بیماری کرونا، گفت: شرکت برخی از مردم در این ایام در مراسم عروسی و ختم کار پسندیده‌ای نیست زیرا با توجه به قدرت گسترده انتشار ویروس، این موضوع به قیمت جان انسان‌ها است.

استاندار لرستان گفت : از همه اقشار انتظار داریم که در این روزهای سخت با تعامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حفظ جان و سلامت هم‌نوعان خود کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار