جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

بسیج یک فکر و اندیشه است که محدود به زمان و مکان نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در بازدید از حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرکرد گفت: تفکر بسیجی محدود به جغرافیا و زمان خاص نیست.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۳۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج که در رأس هیئتی برای نظارت ستادی از رده های بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده از حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها شهرکرد بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در این بازدید با تبریک ماه ربیع الاول، روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را بعنون هدیه برای مسئولان حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها شهرکرد بیان و 5 ویژگی مورد پسند خدا و رسولش را تشریح کرد.

وی افزود: غیرت نسبت به حریم خانواده ، غیرت نسبت به دین، غیرت نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی اولین خصلت مورد پسند خدا و رسول مکرم اسلام است.

این مقام مسئول، با اشاره به شهادت شهید محمدی در راه امر به معروف و نهی از منکر، غیرت را از ویژگی های این شهدا برشمرد و افزود: صداقت دومین خصلت مورد پسند خدا و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است و در زیارت عاشورا و سجده پایان آن نیز بر این صدق اشاره شده که ریشه دین ما صداقت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، خاطرنشان کرد: حسن خُلق و اخلاق نیکو سومین خصلتی است که خدا و رسول گرامی اسلام آن را دوست می دارند و شخص پیامبر اسوه اخلاق حسنه می باشند و حُسن خُلق جان ارزش های اخلاقی به شمار می رود.

وی، گفت: سخاوت و شجاعت را از دیگر خصلت های پنج گانه مورد پسند خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام است. ائمه معصومین علیهم السلام نماد سخاوت و شجاعت هستند و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اسوه سخاوت هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، بسیج را یک فکر و اندیشه دانست و افزود: تفکر بسیجی محدود به جغرافیا و زمان خاص نیست.

وی، تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و روحیه جهادی را عامل مهم و اصلی برای عبور از مشکلات و رشد و پیشرفت دانست.

در این بازدید مسئولان حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها شهرکرد گزارشی از فعالیت های خود را ارائه کردند و مشکلات خود را با جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح نمودند.

ارسال نظرات