جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در دیدار با فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: خدمت در رکاب ولایت و نظام اسلامی افتخار بزرگی است.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۳۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین که در رأس هیئتی برای نظارت ستادی از رده های بسیج سپاه استان چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده با فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در این دیدار با تبریک ماه ربیع الاول، از همکاری بسیار خوب مجموعه فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با مجموعه نمایندگی ولی فقیه در این سپاه تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، خدمت در رکاب ولایت و نظام مقدس اسلامی را یک افتخار بزرگ دانست و افزود: خدمت در نهاد مقدسی همچون سپاه و بسیج ارزش والایی دارد.

وی با اشاره به اینکه سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از خانواده دو شهید بزرگوار دفاع مقدس است، دلسوزی خانواده شهدا برای ارزش های انقلابی و اسلامی را بیشتر از دیگران دانست و یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار با خیر مقدم به جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج بخاطر سفر به استان چهارمحال و بختیاری، همکاری و تعامل مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با سایر مجموعه ها را بسیار خوب دانست.

سردار اکبری، با بیان اینکه پست های دنیوی همه گذرا هستند، اظهار کرد: باید از این پست های دنیوی برای ذخیره توشه آخرت استفاده کنیم و اگر اینگونه شد ارزش خواهد داشت.

وی، خدمت در نهاد مقدس سپاه و خادم بودن برای بسیجیان پاسداران انقلاب اسلامی در رکاب ولایت و زعامت ولی فقیه و نظام اسلامی را افتخار دانست و گفت: امیدواریم این خدمت ها مورد قبول درگاه خداوند و رضایت شهدای عزیز قرار گیرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز حضور داشت.

ارسال نظرات