مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع):

قدرت امروز سپاه و بسیج در نتیجه ایمان کامل و اعتقاد راسخ به قدرت خداوند متعال است

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام حجت الاسلام علیمحمدی با کارکنان وسربازان سپاه ناحیه چرداول در یک فضای معنوی و صمیمی با رعایت فاصله اجتماعی ومسایل بهداشتی انجام شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۴۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام  حجت الاسلام علی اشرف علیمحمدی با کارکنان وسربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول در یک فضای معنوی و صمیمی با رعایت فاصله اجتماعی ومسایل بهداشتی انجام شد.

 حجت الاسلام علیمحمدی  ضمن اشاره به اقتدار سپاه وبسیج، افزود: قدرت امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ودر مجموع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نتیجه ایمان راسخ و اعتقاد کامل به  قدرت خداوند متعال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت :امنیت و آرامش امروز کشور از ایثار و جانفشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است که به واسطه گذشتن از جان و وابستگی‌هایی که داشتند، عزت کشور را حفظ کردند.

وی اظهار داشت : داشتن قدرت موشکی صرف کافی نیست بلکه قدرت نظامی یک کشور در کنار ایمان به خداوند متعال باعث سربلندی آن کشور خواهد شد و عزتمندی را برای ان کشور به ارمغان می آورد.

ارسال نظرات