خبرهای داغ:
محمد سرباز گفت: هفتم تا سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه‌ دلاور مردان کوچکی است که توانستند افتخارات و حماسه‌هایی بزرگ خلق کنند تا امروز نسل جوان ما بتوانند در عرصه انقلاب و اهداف آن گام بردارند.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۵۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ نشست هم‌اندیشی فرماندهان حوزه بسیج دانش‌ آموزی استان در خصوص برنامه های اجرایی هفته بسیج‌ دانش‌آموزی استان، در سازمان بسیج دانش‌آموزی با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان و فرماندهان حوزه‌ بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

طی این جلسه فرماندهان حوزه‌ بسیج دانش‌آموزی ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته‌ بسیج دانش‌آموزی، برنامه‌های اجرایی و فعالیت‌های حوزه‌های دانش‌آموزی در این هفته را تبیین کردند.

سرهنگ محمد سرباز طی این جلسه اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی یک عنصر اساسی در جامعه اسلامی به لحاظ مشغله‌ زیاد فعالیتی و جامعه هدف بودن قشر دانش‌ آموز محسوب می‌شود.

وی افزود: فعال بودن و پر مشغله بودن قشر بسیج دانش‌آموزی توفیقی است که ما بتوانیم در راه خدا، انقلاب و شهدا با اخلاص گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: ۱۳ آبان روز مقدسی است که جایگاه ویژه‌ قشر بسیج دانش‌آموزی را در سه عرصه‌ تاریخی مهم از جمله ۱۳ آبان سال ۴۲، سال ۵۷ و سال ۵۸ بسیار حائز اهمیت مطرح می‌شود.

وی گفت: هفته‌ بسیج دانش آموزی از هفتم تا ۱۳ آبان با در برداشتن مناسبت‌هایی اعم از میلاد با سعادت خاتم النبیین(ص) و امام جعفر صادق(ع)، روز تسخیر لانه‌ی جاسوسی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و مهم‌تر از همه روز دانش‌آموز و نوجوان بهترین فرصت برای اجرای مراسماتی است که از تاریخی مهم نشات گرفته شده است.

سرهنگ سرباز تصریح کرد: هفتم تا سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه‌ دلاور مردان کوچکی است که توانستند افتخارات و حماسه‌هایی بزرگ خلق کنند تا امروز نسل جوان ما بتوانند در عرصه انقلاب و اهداف آن گام بردارند.

وی ادامه داد: اتفاقات مهم تاریخی ما از جمله شهادت شهید نوجوان حسین فهمیده، اگر برای نسل جوان تبیین و باز آفرینی نشود به مرور زمان به فراموشی سپرده می‌شود.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال توفیق انجام بسیاری از برنامه‌های مفید بسیج دانش‌آموزی از ما ساقط شد اما این بدان معنا نیست که انجام فعالیت حتی در عرصه‌ی فضای مجازی از ما ساقط شود بلکه این مسئله رونق کار ما را در عرصه‌ی مجازی چند برابر می‌کند.
َ
این مقام مسئول ابراز کرد: در سال جاری با توجه به احتمال عدم برگزاری اردوهای راهیان نور مطالب مفید و روایتگری‌های مرتبط بومی و غیر بومی برای تشریح اقدامات غیورمردان ایران زمین به صورت مجازی و با همکاری فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی در راستای استفاده از اسناد و تجارب شما فرماندهان حوزه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: سایر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی نیز در قالب‌های مختلف از جمله غبارروبی مزار شهدا، پویش‌های مجازی و سایر مراسمات اجرا خواهد شد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها