خبرهای داغ:
محمد گل زاده
بازدید معاون بهداشتی شبکه از مرکز خدمات جامع سلامت و مرکزغربالگری covid19 در ابوزیدآباد

بازدید معاون بهداشتی از مرکز خدمات جامع سلامت و غربالگری COVID 19

دکترشیروانی زاده ریس بسیج جامعه پزشکی شهرستان با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد، از مراکز ویژه ارائه دهنده خدمات به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۷۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل،دکترشیروانی زاده ریس بسیج جامعه پزشکی شهرستان با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد، از مراکز ویژه ارائه دهنده خدمات به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا بازدید کرد.
دکترشیروانی زاده در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در راستای خدمات رسانی به شهروندان، نحوه خدمات رسانی به مراجعین، فرایند غربالگری و نمونه گیری از بیماران مشکوک به کووید-19 را مورد ارزیابی و در این زمینه توصیه های راهبردی را ارائه داد.
رییس بسیج جامعه پزشکی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر ۴ مرکز غربالگری کووید۱۹ در آران بیدگل،نوش آباد،سفیدشهر و ابوزیدآباد از ساعت ۸ الی ۲۲ به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه بر اساس نظام ارجاع بیماران کرونایی، مراکز خدمات جامع سلامت نخستین سطح ارائه خدمات به این دسته از بیماران محسوب می شود، خاطر نشان کرد:
هر چه میزان مراجعه شهروندان به سطح یک افزایش یابد به طور حتم از مراجعه مستقیم به مراکز بیمارستانی و افزایش ازدحام در این مراکز جلوگیری می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار