سرهنگ آنقی گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران سخت کوش و متعهد در پلیس فتا توانستیم در میان سایر استانها رتبه برتر را در بخش کشفیات جرائم کسب نماییم که می بایست منجر به کاهش وقوع جرائم در سطح استان گردد.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۶۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ احسان آنقی رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن گفتگو با خبرنگاران این دفتر بخشی از اقدامات این پلیس تخصصی در استان مرکزی را تشریح کرد

وی با بیان اینکه بیشتر برداشت های غیر مجاز مستقیم انجام نمی شود افزود: مجرمانی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب های اشخاص می کنند با نشر آگاهی های کذب و کلاه برداری دست به این اقدامات می زدند.

این مقام انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:سهل انگاری و عدم مراقبت از کدهای دسترسی تلفن همراه زمینه ارتکاب جرائلب را توسط مجرمین را فراهم می کند که نیاز به رعایت و  ملاحظات بیشتر توسط کاربران را می طلبد

رییس پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی  رتبه سوم در کشور در حوزه کشفیات دارد افزود:  با تلاش شبانه روزی همکاران سخت کوش و متعهد در پلیس فتا توانستیم در میان سایر استانها رتبه برتر را در بخش کشفیات جرائم کسب نماییم که می بایست منجر به کاهش وقوع جرائم در سطح استان گردد.

سرهنگ آنقی تاکید کرد: تولید محتوای فرهنگی و سالم و حمایت صاحب نظر و کارشناسان این حوزه یک امر ضروری محسوب می شود که باید با ورو جوانان متخصص این امر دنبال شود

وی گفت:در حوزه پیشگیری خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده که با انعقاد 7 تفاهم نامه با ادارات و نهاد های مرتبط موضع آموزش و یادگیر ی کارکنان وخانواده های آن به صورت تخصصی دنبال می شود.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه سازمان های مرتبط در قبال موضوعات و مسائل جامعه موظف به انجام تکلیف هستند افزود: از سازمان هایی که در قبال وظایف خود در قبال جامعه کوتاهی می کنند پذیرفتنی نیست بلکه امروزه با آسیب ها و تهدیداتی روبه رو هستیم که همه موظف به ورود و مقابله هستند.

رییس پلیس فتا فرماندهی استان مرکزی عنوان کرد:حمایت های سپاه و بسیج در بخش های مختلف ستودنی است و از دغدغه مندی و تکلیف مداری جامعه سپاخ و بسیج باید قدردانی کرد.

سرهنگ آنقی گفت:برخی از رسانه های تخریب گر ناخواسته در میدان دشمن و بدخوان نقش آفرینی می کنند که رسنه های ارزشی و دلسوز با روشنگری و هدایت گری زمینه برگشت و تغییر رویه این دست از رسانه را فراهم نمایند.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری بسیج ترسیم خط و مشی اصولی و راهبردی انقلاب اسلامی فضای عمومی جامعه را باید طوری هدایت نماید که معادلات رسانه های معاند را خنثی نماید و این موضوع مهم با هوشمندی مسنمر و دائمی ممکن خواهد بود.

ارسال نظرات