فرمانده سپاه ناحیه سرخه از پایگاه شهدای روستای ایج این شهرستان سرکشی و در جمع فرماندهی و شورای پایگاه بر حمایت از بسیج و نقش محوری آن در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۲۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
سرکشی فرماندهی سپاه ناحیه سرخه از پایگاه شهدای روستای ایجبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سرخه در سرکشی از پایگاه شهدای روستای ایج این شهرستان در جمع فرماندهی و شورای این پایگاه در سخنانی با بیان اینکه به ظرفیت رسانی پایگاه‌های بسیج اولویت کار ماست اظهار کرد: علت این امر هم این است که بسیج یک ظرفیت عظیم برای نظام این که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج مردم، به انقلاب کمک کرده است افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی و در غائله ها، سیل، زلزله و ریشه کنی فلج اطفال همه مردم دست نظام اسلامی را گرفتند و این نقطه قوت ماست.
فرمانده سپاه سرخه با اشاره به کرونا که در آن ابرقدرت‌های جهان دارند زیر بار فشار آن له می‌شوند گفت: به حمدالله جمهوری اسلامی با این همه فشار تهدید و تحریم و سوء مدیریت توانسته این مقوله را مدیریت کند و علت هم حضور مردم در میدان است.
عبداللهی با اشاره به اینکه ظرف عظیم بسیج برای همه مردم است اظهار کرد: هر کسی که دل در گرو نظام دارد بسیجی است و بسیج در پایگاه مقاومت به روی همه باز است و به تعبیر بزرگان بسیج مثل خورشید است و باید به همه بتابد مگر کسی که خودش نمی‌خواهد.
وی با بیان اینکه بسیج جایی است که همه با تمام افکار می‌توانند در آن حضور داشته باشند تصریح کرد: به فرمود: ه رهبر انقلاب، پایگاه بسیج باید اختلافات محلی را حل و باعث اختلاف نشود و بسیج و بسیجی محور وحدت قرار گیرد و متعلق به همه باشد.
فرمانده سپاه سرخه با تاکید بر پی‌گیری مشکلات پایگاه بسیج ادامه داد: همدلی و وحدت مردم دفاع مقدس را اداره کرد و امروز هم اداره کننده بسیج مردم هستند و سپاه تصدی گری نمی‌کند و باید مردم پای کار بسیج و حمایت و پشتیبانی از آن باشند.
در این نشست فرماندهی و شورای پایگاه شهدای روستای ایج به ارائه گزارش و مشکلات خود پرداختند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها